søndag 7. oktober 2012

Endelig en Tine K & Koselig besøk:)

 Disse to søte damene var på besøk hos meg for en liten uke siden..
Selveste Ann Helen & Solveig fra Nib for noen kjekke damer!
Utrolig gøy at de ville ta turen hit:)
En liten kakao-pause her mellom knipsing, mas og latter;)
Takk for besøket!

Og så ENDELIG en Tine K (lampe-skjerm) i hus!!
Den ble tatt imot med åpne armer av Lykkebo-huset..Hehe.. 
Er den ikke fin??

G O D  S Ø N D A G `S   K V E L D

Ps: En som spurte meg for litt siden hvor den mønster-puten kom fra: Home & cottage.
...og en spm lurte på hvor gyngehesten kom fra: Kremmerhuset

7 kommentarer:

Har en drøm... sa...

Ahhh, så flott den skjermen, grattis:))
Og så kos med besøk av de fiiineste damene ♥

Blåbærtua sa...

Så nydelige skjermen,Tine K har så masse fint:)så koseligt med dei på besøk:)
Ei fin ny veke til deg!
Klem fra Lillian

Pink lady sa...

Hei!

Takk for sist! Kjekt å hilse på deg i forbindelse med messa.

For et nydelig hjem du har! Flott utsikt og beliggenhet har du og. Moro å se at du har hatt besøk av Nib jentene!! :)

Klem Pink Lady

Monica sa...

Hei på deg.
Fin fin skjerm, og som alltid nydelige bilder ;)
Så koselig med NIB jentene på besøk ;)
Ønsker deg en riktig fin kveld, og en fortsatt glad uke ;)
Smil og klem fra Monica

MissMette sa...

Nydelige bilder og så koselig besøk du har hatt ღ - og jeg elsker TineK lampen din... såååååå fin ღ Ønsker deg en fortsatt fin uke, klem fra Mette

KROnPRINSESSENE sa...

De damene er bare toppers å ha på besøk ;)
Smiler enda jeg når jeg tenker tilbake på den dagen de var her hi, hi.
Gleder meg til å se bildene de knipset hos deg og gratulerer med fin, fin skjerm ;)
Klem May Helen

Unknown sa...

I Love your BLOG

Lots of LOVE from switzerland

http://jacquelineswhitehome.blogspot.ch/